مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی

مبانی نظری
پیشینه تحقیق
 بانکداری اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 174 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

 

 

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

تعریف بانک:

 

بانک ها موسساتی هستند که از محل سپرده های مردم میتوانند سرمایه های لازم را در اختیار صاحبان واحدهای صنعتی، کشاورزی و بازرگانی واشخاص قرار دهند.در حال حاضر عموماً واژهبانکبه موسسه ای گفته می شود کهمجوزبانکداریداشته باشد.

 

خدمات بانکی

 

خدمات بانکی واعتباری: به انواع خدماتی که توسط بانک یاموسسه اعتباری به مشتری ارایه می شود، اطلاق می گردد.

 

انواع خدمات بانکی

 

خدمات بانکی و اعتباری به دو نوع به شرح زیر تقسیم می شود. خدمات پایه » و غیر پایه»:

 

1-خدمات غیر پایه: به خدماتی اطلاق می شود که ارایه آن ها به مشتری، پیش نیاز و لازمه ارایه سایر خدمات به وی نیست و یا به ارتباط مشتری با موسسه اعتباری استمرار نمی بخشد. ارایه این خدمات به مشتری،فقط مستم شناسایی اولیه وی توسط موسسه اعتباری و به شرح مذکور در این دستورالعمل است.

 

موارد ذیل از جمله مصادیق خدمات غیر پایه است:

 

1-حواله وجوه؛

 

2-انجام هرگونه دریافت و پرداخت؛

 

3-خرید و فروش ارز اعم از نقدی، حواله ای، چک مسافرتی ارزی وموارد مشابه؛

 

4-صدور انواع چک های بانکی و چک های بین بانکی(چک رمزدار) وپرداخت چک؛

 

5-خرید و فروش گواهی سپرده(عام و خاص) و دیگر اوراق بهادار.

 

2-خدمات پایه:خدمات بانکی واعتباری که طبق مقررات ،پیش نیاز ولازمه ارایه خدمات توسط موسسه اعتباری می باشد وارایه آن به مشتری موجب می شود تا وی برای اخذ خدمات مکرر ومتمادی به موسسه اعتباری مراجعه نماید.موارد ذیل از جمله مصادیق این نوع خدمات می باشد:

 

1-افتتاح انواع حسابهای بانکی 2-اعطای تسهیلات وعملیات لیزینگ3-عملیات اعتباری اسنادی                                   4-صدورانواع ضمانت نامه های بانکی وظهرنویسی5-خرید دین ،وصول باتنزیل اسناد تجاری وبانکی (از جمله بروات ،چک وشفته) وظهرنویسی آن ها6-اجاره صندوق امانت7-صدور انواع کارت دریافت وپرداخت(بانک مرکزی ،تصویب نامه قانون مبارزه با پولشویی،1388)

 

2-2-4)ساختارارائه خدمات بانکی

 

در یک طبقه بندی کلی می توان فعالیت های بانکداری را بر حسب اینکه بانکها چه خدماتی را به مشتریان اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی در سطح کسب و کارهای کوچک ، بزرگ و جهانی ارائه می دهند به صورت زیر دسته بندی کرد.

 

1- بانکداری جهانی

 

 2-بانکداری سرمایه گذاری: خدمات مختص به بازار سرمایه را ارائه می دهد.،3- بانکداری تجاری یا بازرگانی شامل بانکداری برای کسب و کارهای کوچک تجاری، بانکداری انفرادی )شخصی( و بانکداری برای شرکت های بزرگ است. این بانکداری اکثر معاملات خود با شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ انجام می دهد و عملیات بانک بر روی سپرده پذیری و اعطای وامهامتمرکز است.

 

4-بانکداری خرد: خدمات مالی مستقیم در این بانکداری به مصرف کنندگان ارائه می شود وموسسات بانکی عملیات بانکی خود را به جای شرکت ها یا سایر بانکها، مستقیما با خود مصرف کنندگان می دهند. خدماتی که در بانکداری خرد ارائه می شود شامل عملیات پس انداز و حساب جاری، حساب های رهنی، وام های شخصی، کارت های بدهی و کارت اعتباری و نظایر آن است.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی

مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت .

تحقیق با موضوع اینترنت و شبکه .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی .

  ,خدمات ,بانکداری ,بانکی ,های ,اعتباری ,    ,می شود ,خدمات بانکی ,مبانی نظری ,  1 ,پیشینه تحقیق بانکداری ,تحقیق بانکداری اینترنتی ,توسط موسسه اعتباری ,خدمات بانکی واعتباری

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دوازدهم ریاضی (مطهری) بیشتر بدانید باشگاه فرهنگی ورزشی زردپوشان صنعت سازان کویر روانشناسی کاربردی نهمی ها مهیار ویدیو ارز دیجیتالی درب ضد سرقت و درب چوبی دید قرآنی